Jadgment Day I 2011

BARA FÖR ATT VI KAN
Senad Pulic
Stefan Borak
Mattias Ciao
Andreas Selin
Emil Larsson
Tommie Ljungberg
Judgment Day 100% party Stockholm - helsinki

 


 


blev en riktig lyckad kväll med massa gott folk och saft !
tiden sprang iväg på grund av att man hade så bra !
är redo för nästa jordbävning redan <3
så lördagen som tog sit sista och en åk pass mot trollhättan drog i mig luft för 37 mil som står framför mig , men endå när man kommer hem va alla taggade för nästa omslag ! du blev det ett till leverans inför strömstad för nästa super kväll ! jag blev som jag blev när jag kom hem svima in i sängen !

tack varre 100 % PARTY JUDGMENT DAY 24 NOVEMBER 2011

smakprov av judgment day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0